Menu

O NAMA

Sarađujemo sa mnogim stranim sajtovima (kao i domaćim firmama) uz pomoć kojih naručene proizvode dobijamo u roku od 1 ili 2 radna dana, što skraćuje vreme Vaše isporuke i samim tim se gubi čekanje da poručeni proizvod stigne iz inostranstva, što nekada prelazi i preko 15 dana, kao što je to slučaj kod sličnih sajtova za ovu vrstu kupovine. To je upravo ono što nas odvaja od deugih i čini konkurentnim na tržištu online prodaje.

Poslujemo kao porednici u kupovini proizvoda širokog spektra i Vašu porudžbinu nije potrebno da plaćate unapred već isključivo po prijemu, odnosno pouzećem uz dosta nisku cenu isporuke, koja je nas takođe odvaja od drugih.

Što se tiče garancije proizvoda, ona zavisi od proizvoda do proizvoda, koju isključivo daju dobavljači a mi je samo prosleđujemo. Garantni rok je naveden u opisu samog proizvoda, a ukoliko nije naveden, znači da naš dobavljač za njega ne daje garanciju (potrošna roba,baterije, grejači, punjači ili je potrebna uredjaj ugraditi ovlaščeni servis u suprotnom nema garancije). U tom slučaju Vam mi dajemo mogućnost da u roku od četrnaest dana proverite i reklamirate proizvod.

 

USLOVI KUPOVINE

ROK ISPORUKE

Proizvodi će Vam biti isporučeni u najkraćem mogućem roku od prijema Vaše porudžbine. Uobičajni rok isporuke je 1-3 radna dana od dana poručivanja.

U slučaju da eventualno nismo u mogućnosti da isporučimo neki od naručenih proizvoda iz bilo kog razloga (npr. trenutno proizvoda nema na stanju i sl.) kontaktiraćemo Vas telefonskim putem ili putem e-maila kako bi se dogovorila kasnija  isporuka naručenog proizvoda, eventualna isporuka zamenskog proizvoda ili kako bi se izvršilo otkazivanje naručenog proizvoda.

PREUZIMANJE

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.
Uobičajena praksa je da Vas kurir pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine, kada stigne na Vašu adresu.

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas i drugi put ne pronađe na adresi ili se ne b udete javili dva dana na dati broj telefona, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili iz kog razloga isporuka nije bila uspešna i eventualno se dogovoriti  o ponovnom slanju.

CENA ISPORUKE

Cena isporuke po pošiljci je zavisi od težine pošiljke i obračunava se po aktuelnom cenovniku kurirske službe .

Cenu isporuke robe u potpunosti snosi kupac.
Cena isporuke prilikom preglada korpe je informativnog karaktera.

Aktuelni cenovnik kurirske sluzbe možete videti ovde

ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI: Prikazana cena poštarine na porudžbenici je informativnog karaktera po cenovniku kurirske službe i nismo odgovorni za promenu cene od strane iste i zaračunavanja dodatnih troškova!

POVRAĆAJ ROBE

Imate pravo da vratite naručenu robu u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Vam je roba isporučena, ukoliko niste zadovoljni istom.

Vraćanjem robe oslobađate se svih obaveza osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća.

U slučaju vraćanja robe, procedura je sledeća:

  • Kontaktirajte nas putem naše kontakt stranice ili  putem telefona: 064-368-368-1.
  • Nakon što primimo poruku ili poziv, prosledićemo zahtev kuririma za preuzimanje, paketa koji vraćate, sa Vaše adrese
  • Paket koji sadrži robu za povraćaj je potrebno čvrsto upakovati u neku kutiju ili bilo koju ambalažu koja će zaštititi original pakovanje proizvoda i oblepiti samolepljivom trakom. Nikako ne lepiti direktno po ambalaži artikla kako je ne biste oštetili
  • Proizvodi koji se vraćaju moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i zapakovani u originalnu ambalažu.

Kao kupac snosite troškove koji nastaju vraćanjem robe, kao i troškova poštarine koji proisteknu slanjem robe na našu adresu.

Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća ili po prijemu dokaza da ste nam robu poslali, a najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana prijema  robe, izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu na Vaš račun.

UKOLIKO JE DOŠLO DO OŠTEĆENJA ILI KORIŠĆENJA ROBE ILI VRATITE ROBU BEZ ORIGINALNE AMBALAŽE, TAKVU ROBU NE MOŽEMO PRIMITI I NE MOŽEMO IZVRŠITI POVRAĆAJ NOVCA. ISTA ROBA ĆE VAM BITI PONOVO DOSTAVLJENA.

REKLAMACIJE

Paket pogledajte lepo pre nego što preuzmete i ukoliko ima znakova oštećenja na istoj kontaktirajte nas i nemojte primiti paket… Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba iz nekog razloga ne odgovara naručenoj (fabrička greška, neki deo fabrički nedostaje i sl.) molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 064/368-368-1, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu support@maliali.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

U suprotnom smatramo da je roba stigla u neoštećenom stanju i da je oštećena od strane kupca…

ROBA KOJU VRAĆATE MORA BITI NEKORIŠĆENA, NEOŠTEĆENA I U ORIGINAL FABRIČKOJ AMBALAŽI (KAKO STE JE I DOBILI).

UKOLIKO JE DOŠLO DO OŠTEĆENJA ILI KORIŠĆENJA ROBE ILI VRATITE ROBU BEZ ORIGINALNE AMBALAŽE, TAKVU ROBU NE MOŽEMO PRIMITI I NE MOŽEMO IZVRŠITI POVRAĆAJ NOVCA. ISTA ROBA ĆE VAM BITI PONOVO DOSTAVLJENA.

Često postavljana pitanja

Zašto da kupujem u MaliAli internet prodavnici?

Zato što su kod nas cene veoma povoljne, kupovina sigurna i laka, a roba visokog kvaliteta.

Da li mogu doći lično da kupim artikal?

Nije moguće. U pitanju je prodaja preko interneta (online). Radimo kao posrednici, uglavnom su to strani sajtovi, tako da nemamo prodajni objekat već se roba dobavlja po porudžbini i prosleđuje kupcu.

Koja je cena dostave paketa?

Cena isporuke po pošiljci jepo cenovniku kurirske službe koji možete videti ovde

Cenu isporuke robe u potpunosti snosi kupac.

Koje je vreme dostave pošiljke od poručivanja?

Proizvodi će vam biti isporučeni u najkraćem mogućem roku od prijema Vaše porudžbine. Uobičajni rok isporuke je 1-3 radna dana od dana poručivanja.

U slučaju da eventualno nismo u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda iz bilo kog razloga, kontaktiracemo Vas telefonski ili e-mailom kako bi se dogovorilakasnija isporuka naručenog proizvoda, eventualno isporuka zamenskog proizvoda ili pak otkazivanje naručenog proizvoda.

Šta ukoliko nisam zadovoljan/a kupljenim artiklom?

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili niste zadovoljni istom, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 064/368-368-1, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu support@maliali.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

ROBA KOJU VRAĆATE MORA BITI NEKORIŠĆENA, NEOŠTEĆENA I U ORIGINAL FABRIČKOJ AMBALAŽI (KAKO STE JE I DOBILI).

UKOLIKO JE DOŠLO DO OŠTEĆENJA ILI KORIŠĆENJA ROBE ILI VRATITE ROBU BEZ ORIGINALNE AMBALAŽE, TAKVU ROBU NE MOŽEMO PRIMITI I NE MOŽEMO IZVRŠITI POVRAĆAJ NOVCA. ISTA ROBA ĆE VAM BITI PONOVO DOSTAVLJENA.

Da li imam pravo na reklamaciju ili zamenu proizvoda?

Da imate pravo na reklamaciju i zamenu proizvoda.

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, možete ga u roku od 2 dana vratiti.

  • Kontaktirajte nas putem naše kontakt stranice ili  putem telefona: 064-368-368-1.
  • Nakon što primimo poruku ili poziv, prosledićemo zahtev kurirskoj službi kako bi paket koji vraćate preuzeli sa Vaše adrese
  • Paket koji sadrži robu za povraćaj je potrebno čvrsto upakovati u neku kutiju ili bilo koju ambalažu koja će zaštititi original pakovanje proizvoda i oblepiti samolepljivom trakom. Nikako ne lepiti direktno po ambalaži artikla kako je ne biste oštetili.
  • Proizvodi koji se vraćaju moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i zapakovani u originalnu ambalažu.

Kao kupac snosite troškove koji nastaju vraćanjem robe, kao i troškova poštarine koji proisteknu slanjem robe na našu adresu.

Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća ili po prijemu dokaza da ste nam robu poslali, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema  robe, izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu na Vaš račun.

UKOLIKO JE DOŠLO DO OŠTEĆENJA ILI KORIŠĆENJA ROBE ILI VRATITE ROBU BEZ ORIGINALNE AMBALAŽE, TAKVU ROBU NE MOŽEMO PRIMITI I NE MOŽEMO IZVRŠITI POVRAĆAJ NOVCA. ISTA ROBA ĆE VAM BITI PONOVO DOSTAVLJENA.

Takođe imate pravo da reklamirate određeni proizvod ukoliko ste ustanovili da roba iz nekog razloga ne odgovara poručenoj (fabrička greška, neki deo fabrički nedostaje i sl.), u tom slučaju reklamaciju rešavamo slanjem novog proizvoda ili vraćanjem novca.

ROBA KOJU VRAĆATE MORA BITI NEKORIŠĆENA, NEOŠTEĆENA I U ORIGINAL FABRIČKOJ AMBALAŽI (KAKO STE JE I DOBILI).

UKOLIKO JE DOŠLO DO OŠTEĆENJA ILI KORIŠĆENJA ROBE ILI VRATITE ROBU BEZ ORIGINALNE AMBALAŽE, TAKVU ROBU NE MOŽEMO PRIMITI I NE MOŽEMO IZVRŠITI POVRAĆAJ NOVCA. ISTA ROBA ĆE VAM BITI PONOVO DOSTAVLJENA.

Kako da platim poručenu robu i kako isporučujete istu?

Plaćanje robe je pouzećem. Uslugu dostave transporta za nas vrši BEX kurirska sližba.

  TOP